تمدید جشنواره زمستانه به مدت محدود با تخفیفات منحصر به فرد

خدمات

جشنواره زمستانه کلینیک زیبایی بیتا تمدید شد

جشنواره زمستانه کلینیک زیبایی بیتا به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. برای استفاده و سیو این فرصت استثنایی در سایت ثبت نام کنید.

حضور هنرمندان ایرانی در کلینیک زیبایی بیتا و رضایت خاطر آنها، برگ زرینی از فعالیت ها و خدمات زیبایی بیتا در طول سالیان متمادی بوده و می باشد.

زمستان امسال کلینیک زیبایی بیتا برای همه مردم ایران تخفیفات فوق العاده ای در نظر گرفتیم که هنوز هم به رغم افزایش قیمت دلار با همان قیمت های قبل گرانی اخیر مواد اولیه به خدمات زیبایی برای شما زیباجویان محترم می پردازیم. برای استفاده از این فرصت استثنایی زمان را از دست ندهید، با پر کردن فرم زیر جهت رزرو نوبت یا دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما در کلینیک زیبایی بیتا اقدام کنید.

    کلینیک زیبایی بیتا به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین کلینیک زیبایی در تهران در حوزه پوست و زیبایی می باشد که همواره جلب لبخند رضایت بر لبان زیباجویان گرامی مان جزو ارکان اصلی منشور اخلاقی ما بوده است. ما همیشه در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب، موثر و ماندگار در حوزه پوست، لیزر و زیبایی با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های روز دنیا و با کمک متخصصین و پزشکان این حوزه می باشیم.
    لازم به ذکر است کلینیک زیبایی بیتا بر روی تمامی خدمات زیبایی من جمله بلفاروپلاستی، تزریق ژل و بوتاکس، جوانسازی، لیزر موهای زائد و … تا اسفند ماه تخفیفات ویژه ای گذاشته است که شما زیباجویان با ثبت نام و شرکت در این جشنواره می توانید از این فرصت محدود استفاده کنید.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *