بهترین دستگاه های جوانساز

با پیشرفت علم و اهمیت زیبایی و پوست و علاقه انسان به جوان ماندن روز به روز افزایش می یابد و از همین حیث همه روزه ما با رشد روز افزون دستگاه های جوانساز رو به رو هستیم. همگام با این پیشرفت جهانی کلینیک بیتا نیز همواره با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز جوانسازی قصد ارایه خدماتی در سطوح بالاتر به شما زیبا جویان گرامی را دارد.

انواع دستگاه جوانسازی موجود در بازار

انواع دستگاه جوانسازی

در این پست قصد داریم به معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی و دستگاه های جوانساز پوست موجود در بازار بپردازیم و در انتها ابزار های جوانسازی مورد استفاده در بیتاکلینیک را هم برایتان معرفی می نماییم.

1.دستگاه مینی هایفو 4 کاره 2023

دستگاه جوانساز مینی هایفو

در ادامه معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی به سراغ دستگاه مینی هایفو ارزان قیمتی که تولید سال 2023 است می رویم. دستگاه مینی هایفو 4 کاره نسل جدید یک دستگاه مخصوص کلینیک و استفاده خانگی می باشد ، که دارای خصوصیات بسیاری مانند لیفت صورت، سفت کننده پوست، درمان آکنه و جوانسازی پوست است و درون خود 4 کار اعم از مینی هایفو ، ار اف ، ای ام اس (EMS) و اولتراسونیک را انجام می دهد.

دستگاه مینی هایفو 4 در 1 با سال تولید 2023 ، یک دستگاه کوچک کاربردی برای استفاده در کلینیک و استفاده خانگی می باشد که 4 کار را توامان با هم در خود گنجانده است و می تواند انجام دهد. این چهار مورد عبارتند از:

  1. مینی هایفو
  2. ار اف
  3. ای ام اس (EMS)
  4. اولتراسونیک

2.دستگاه جوانساز و لیفتینگ صورت و گردن مدل بالنا

بهترین دستگاه جوانساز

در ادامه معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی به سراغ دستگاه جوانسازی مدل بالنا می رویم.دستگاه جوانسازی و لیفتینگ صورت و گردن برند میوتو مدل بالنا یک دستگاه جوانسازی ارزان ساخت کشور ایتالیا می باشد که طبق داده های بروشور دستگاه منجر به افزایش گردش خون خصوصا در ناحیه صورت می شود.این دستگاه شارژی است و ماساژ لرزشی صورت را نیز انجام می دهد. همچنین دارای سه طیف رنگی سبز و ابی و قرمز می باشد.از این دستگاه برای رفع لکه ها و جای زخم نیز استفاده می شود.


تاثیر رنگهای مختلف این دستگاه جوانسازی به صورت زیر می باشد:

رنگ آبی: این رنگ که سرد ترین رنگ است می‌تواند باعث کلاژن سازی، افزایش انعطاف پذیری پوست و بهبود حساسیت پوستی شود.
رنگ سبز: این رنگ باعث افزایش متابولیسم سلولی، افزایش جریان لمف و لطافت پوست شما می گردد.
رنگ قرمز: این رنگ باعث تقویت توان زیستی سلول‌ها، افزایش جریان خون و تحریک فیبروبلاست می‌شود و همچنین تاثیر مثبتی روی رفع خطوط عمیق، چین و چروک، خشکی پوست، افتادگی پوست، لکه‌ها و جای زخم و همچنین جوانسازی پوست دارد.
بالنا دارای تکنولوژی حافظه عملکرد می‌باشد و آخرین حالت کارکرد را به عنوان یک دستگاه جوانسازی در خود ذخیره می‌نماید. کاربری آسان این دستگاه جوانسازی از مزایای آن می باشد.

3. دستگاه پاکسازی وجوانسازی هیدروفیشیال 7 کاره طرح قدیم

دستگاه جوانسازی مدل هیدروفیشیال 7 کاره

ویژگی های دستگاه جوانسازی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دو موتوره

در ادامه معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی به سراغ دستگاه جوانسازی هیدروفیشیال می رویم.

  • درمان های کامل فیشیال از مشخصه های نام برده این دستگاه جوانسازی می باشد.
  • میکرودرم ابریژن یا هیدرودرمی با آب اکسیژن جت H2O2، لایه برداری عمیق و ابرسانی پوست از مشخصه های نام برده این دستگاه جوانسازی می باشد.
  •  اکسیژن رسانی به پوست و درمااف التراسونیک لایه برداری و پاکسازی عمقی منافذ، افزایش گردش خون، رفع چین و چروک و معایب پوست، اولتراسوند تحریک کلاژن سازی و جذب مواد، پاکسازی عمیق صورت، بازسازی مولکول ها، ار اف جمع کننده و سفت کننده پوست، جوان سازی و کاهش افتادگی پوست، اسپری اکسیژن و  ایربراش تزریق مواد مغذی به لایه های اپیدرم پوست، تولید آب اکسیژن (آب خالص) و مرطوب شدن عمیق پوست، چکش سرد جهت رفع التهاب و تیرگی، ضد حساسیت و بستن منافذ، ماسک ال ای دی نوردرمانی و اکسیژن بهبود گردش خون و افزایش درخشندگی و شفافیت پوست از مشخصه های دیگر نام برده این دستگاه جوانسازی می باشد.

4.دستگاه ۱۰ کاره پاکسازی پوست ا 10-function skin cleansing device

دستگاه ۱۰ کاره پاکسازی پوست

در ادامه معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی به سراغ دستگاه جوانسازی 10 کاره رو به رو می رویم. این دستگاه جوانسازی پوست چند منظوره سیستم مراقبت از پوست 10 در 1 را برای درمان های موثر و متمرکز صورت و بدن فراهم آورده است. عملکردهای متغیر واحد را می توان برای رفع نگرانی های خاص از جمله لایه برداری، رفع چین و چروک، هیدراتاسیون، تحریک کلاژن/الاستین و سفت کردن پوست استفاده کرد.

استفاده از این دستگاه برای درمان های موثر و متمرکز صورت و بدن در نظر گرفته شده است.
چرخ ها این دستگاه جوانسازی به گونه ای می باشند که به راحتی در هر اتاق درمان جابجا می شوند.
کارهای این دستگاه شامل مواردی از قبیل موارد زیر است:

Vacuum, Brush, Spray, Steamer, Galvanic, High Frequency, Mag Lamp, Hot Towel Cabinet, and Wood’s Lamp

دستگاه جوانسازی آکوا اسکین 9 کاره برند Aqua Skin

در ادامه معرفی بهترین دستگاه های جوانسازی به سراغ دستگاه جوانسازی آکوا اسکین می رویم. شرکت فناوری الکترونیک داینی با مسئولیت محدود انواع مختلفی از محصولات جوانسازی و زیبایی را به بازار ارایه می دهد. کیفیت بالا و قیمت مناسب دستگاه جوانسازی این دستگاه منجر شد تا قصد معرفی آن را بگیریم. این شرکت به اصل “کیفیت، خدمات، بهبود مستمر محصولات و نوآوری برای رضایت مشتریان” پایبند است.

شرکت سازنده این دستگاه جوانسازی یک موسسه تحقیقاتی زیبایی حرفه ای است که با انجام فرایندهایی از قبیل تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات پس از فروش ادغام شده است. در حال حاضر این شرکت سازنده دستگاه جوانسازی در حال تبدیل شدن به یک شرکت بین المللی با بیش از 5 سال تجربه حرفه ای در زمینه تجهیزات زیبایی و سلامت می باشد.

دستگاه جوانسازی آکوا اسکین اسمارت پلاس یک دستگاه فوق تخصص زیبایی و جوانسازی پوست می باشد. این دستگاه جوانسازی و مراقبت از پوست از پوست شما به صورت حرفه ای با 9 عملکرد پیشرفته محافظت می کند. دستگاه جوانسازی Aqua Skin اسمارت کاربردهای متفاوتی من جمله نه کاربرد اصلی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم. برنامه ماشین زیباسازی و جوانسازی هوشمند Aqua Skin Aqua Skin بدین صورت است:

دستگاه جوانسازی اکوا اسکین یک ماشین هوشمند مرطوب کننده است: این دستگاه جوانسازی روغن و محصول مورد استفاده را تنظیم می کند و متابولیسم اشعه های مادون قرمز پیرامونی را برای فعال کردن سلول های پوست تقویت می کند.

دستگاه جوانسازی اکوا برای بازسازی پوست: این دستگاه زیبایی و جوانسازی از پوست شما لایه برداری می کند و تعادل پوست را حفظ می کند.

استفاده از دستگاه جوانسازی آکوا برای از بین بردن چین و چروک پوست: این دستگاه جوانسازی چین و چروک های پوست را برطرف می کند.

استفاده از دستگاه جوانسازی اکوا برای سفید کردن پوست: مواد مصرفی در این دستگاه به صورت عمقی به پوست وارد می شود و منجر به سفید شدن پوست می گردد.

استفاده از دستگاه جوانسازی اکوا برای درمان آکنه: درمان آکنه نیز به وسیله این دستگاه جوانسازی صورت می پذیرد و این دستگاه جوانسازی از جمله دستگاه های جوانسازی مورد استفاده در کلینیک های زیبایی مشهور تهران می باشد.

دستگاه های جوانسازی مورد استفاده در مرکز زیبایی بیتا

در کلینیک زیبایی بیتا از انواع مختلفی از دستگاه های جوانسازی معتبر بین المللی من جمله مواردی که در زیر امده است استفاده می شود:

 

در نهایت باید گفت بهترین دستگاه جوانسازی باید تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد و عموما دستگاه های مطرح جهانی که در کلینیک بیتا استفاده می شوند در زمره بهترین دستگاه های جوانسازی بین المللی می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *